Dejlige, frodige Q ..

1185177606_047_jpg.jpg

Eftersom jeg selv er en frodig kvinde, så vil jeg fylde mine sider med dejlige damer, tegnede og andet, som virkelig gør en forskel for kvinder, som ikke lige passer en størrelse 36 i tøj . .. og ærlig talt, hvem f. gør egentlig det. Er en str. 44 ikke ved at være helt almindelig efterhånden. Kvinder i dag bliver jo både højere og kraftigere end de gjorde for bare 20 år siden.. Ja, det læser jeg da i alle de kedelige dameblade, man kan købe for penge henne i NETTO.

Det leder mig egentlig lidt hen ad stien til at forsøge at finde ud af, hvorfor der ikke er et rigtig Q blad til frodige damer .. et rigtig BBW blad … og ikke kun et amerikansk, engelsk eller andet på nettet. Et, vi kan tage og føle på, mellem hænderne et par gange om måneden, med mode, mad, meritoverførsel, maskerade og merværdi til store kvinder .. for misforstå mig nu endelig ikke. Fordi man har til overflod af kropsvolumen, SÅ BETYDER DET IKKE MAN ER UINTELLIGENT, DUM ELLER SOCIAL UTILPAS ! Det er en grov og diskrimminerende holdning, stigmatisernde og fordømmende. Så glem den, hvis det var dit udgangspunkt, før du kom så langt i denne skrevne tekst.

Det var ønskværdigt, at Store Skønne Kvinder ikke gemte sig sådan .. at de kom mere ud af busken og smækker livet en lige højre. Tager livtag med kærligheden, karrieren og kønnet … deres eget. Mit eget, for den sags skyld. Vi er ikke grimme, uduelige, ulækre kvinder. VI er lækre, dejlige, runde, bløde, smukke og intelligente kvinder. Så giv den gas derude, og find jer ikke i diskrimmination. Det er simpelthen bare ikke i orden.

2 thoughts on “Dejlige, frodige Q ..

Skriv et svar

