Tilfældigt vandudslip ?

Vi var en tur ude i det pulserende horsensliv her til eftermiddag. En af de gode gaver, vi fik til vores bryllup var et gavekort, som nu er indløst til en ny printer, længe ventet, må vi sige.

Mens vi var væk, satte jeg min gamle vaskemaskine “Laura” i gang.. Intet nyt i det, det har jeg gjort så mange gange før. Sætte program på maskinen, fylde tøj og vaskepulver i, lukke lugen, skifte slange fra bruser til vandslange på damen, afløbsslangen i toilettet og til sidst, stikket i kontakten, for ikke at glemme noget. 

Vi gik, hyggede, købte lidt ind, fik noget frokost et sted, vi ikke frekventerer så ofte, og det smagte, gjorde det 😉 Laks med masser af salat til fruen og pasta/karry/kylling til herren. Midt i det hele kommer manden min i tanke om, han skal nå i banken, og han smutter. Jeg spiser videre, har det egentlig ikke særlig godt, er lidt svimmel, ubehag, men tænker ikke over videre over det …. og lige pludselig … får jeg et mindre panikanfald.. eller sådan føltes det. Jeg sad et øjeblik og følte det, lod det komme, accepterede det, for så at mærke ro og fred i min “mave”….. det “hele” tog vel alt i alt et kvarter…

Manden kom tilbage, og vi genoptog forplejningsfortæringen. Efterfølgende blev printeren indkøbt, der blev kigget på tøj (jeg har fundet min vinterjakke, og den er feeeeeddd), samt siddet på en bænk i parken bag det kommunale rådhus og smile i solskinnet til “gutterne på bænken” ovre bagved. Den kommende middelalderfestival er allerede begyndt, planlægning, opsætning af scene og andet tager lige så stille form og figur .. vi glæder os.

Hjemad trissede vi. Og kom hjem til kaos…. !!! Der var vand over hele gulvet i badeværelset, “Laura” stod og kørte i tomgang, og slangen, som jeg altid placerer omhygggeligt i toilettet, lå på gulvet i al vandet…. Jeg gik helt i panik, blev forvirret, vred, sur ….. og begyndte så at tørre op. Martin ringede til vores udlejer,  som havde været i lejligheden …. han havde efterladt et kort i vores postkasse…

Selve “oversvømmelsen” skete mellem 15.00 og 15.30…. da jeg sad og spiste alene og gik i let panik ….. ….. så er det, jeg tænker ……. er der mere mellem himmel og jord end vi bare lige aner … ? for det er ikke første gang, jeg har følt/mærket/ ubehag på tidspunkter, hvor der faktisk er sket noget og især .. før det sker ….

Anyone … out there …. ?

Skriv et svar

