Fluensanoget og ingen gospel…

Crying 2Hvor jeg dog ikke synes om det, men der bliver ikke noget gospel for mig på søndag, jeg har influenzaondt i kroppen, feber, er varm, træt, ondt i halsen …. Det er den her årstid.. .så er det varmt, så er det koldt, det blæser, det blæser ikke … og jeg sveder og bliver kold… det er træls…

Vi skal ellers synge til den første gospelgudstjeneste i år, og jeg havde sådan glædet mig. Håber jeg er frisk til på mandag, da skal vi stille op til fotografering –

Skriv et svar

