Natteroderi..

Jeg kan ikke sove.. Jeg ligger stille, vender og drejer mig, men kan ikke finde ro. Det er så træls, på godt jydsk … træls … Der er egentlig ikke andet at gøre, end at stå op, tage noget og spise, drikke og lige så stille vente på, trangen til søvn indfinder sig, så jeg kan finde lidt hvile…

Det er følelserne, der slår sjæleslag… Det må være sådan, det er er et sted i udviklingen, mit trinarbejde, hvor det er sådan … og jeg mærker det … voldsomt lige nu .. selvværdet er lig nul, jeg er sur, gal, ked, bange for at blive forladet, føler mig ensom, uduelig … You name it, and I’ve felt it ….

Min krop gør ondt, min sjæl springer i tovene, og jeg har bare lyst til at løbe skringende væk … Græde … det gør jeg som jeg ikke kan huske jeg har gjort siden jeg var en lille pige … Håbet må så være, at det renser ud … at jeg kan få fred i sjælen til sidst …. sindsro …..

I mens beder jeg om hjælp … jeg kan ikke andet.

Skriv et svar

