En mortens sukkerløs and..

112_mad20ff8devarer2010Det går lidt lettere at acceptere den nye veninde “Dia Betes” … jeg er ikke længere ved at gå baglæns af tristhed og surhed, men når det så er sagt, så sidder jeg også og bliver sur, gal og vred.. hvorfor f. skal jeg belemres med det her .. det er sgu da ikke retfærdigt.. ! Er et handicappet barn, en udbrændt/stresset arbejdssjæl og forhøjet blodtryk ikke nok ? måske da så !

Nå .. manden og hans bedste ven kommer om lidt med noget spiseligt til aftensmaden, det er sikkert noget fjerkræ af en eller anden andeslags.. 😉 Jeg vil nu gå ud og kaste vandstråler over min krop, lægge rent sengetøj på, og glæde mig til en hyggelig aften i gode venners lag, med noget godt og sukker-sundt mad..

Hav en dejlig Mortens Aften, derude …

Skriv et svar

