Min nye ven..

Ja .. hihi… jeg har fået en ny ven.. han hedder “Bauknecht” og står ude i badeværelset.. Han vasker mit tøj fint og rent, han er fin og stille, bruger ikke ret meget vand eller strøm, er topbetjent, og er en slank og fin model 😉 Han er lejet til lejligheden hos den lokale Punkt1 forretning, hvor det dog ikke var Arne men Dennis, der var min betroede medarbejder, Dennis, som oven i købet havde fødselsdag samme dag som mig selv ..

Er jeg glad.. JAAAAHHHH .. Han er længe ventet, ham vaske-knægten, og nu skal jeg så bare finde et navn til ham.. Den anden hed jo Laura, og jeg har det jo med at give mine ting navne.. særling, som jeg er, men det er som om de bliver mere en del af huset, af mig, når de får et navn, alle de der elektriske dimse-dutte-dingenoter-ting, vi omgiver os med.

Det næste … en lille bordopvaskerting ude i køkkenet. Jeg har regnet ud, at den kan stå på den ene hylde under bordet til højre for køkkenvasken. Og vi kan godt frigøre pladsen… Så det bliver et af de næste elektroniske apperater i huset.. Det næste bliver nok et kamera til manden.. Han ønsker sig sådan eet,  der både kan filme og tage billeder til sin fødselsdag næste år, hvor han jo bliver 40.. 😉

Et billede af “knægten” … Aj da, ham har jeg da for mig selv.. 😀

Skriv et svar

