Strikke-noget..

Ha, ja, jeg havde forsvoret, at jeg ikke skulle til at skrive om slige sager, men jeg er blevet bidt af at strikke .. lige nu ligger det lidt stille, men et halstørklæde og en hat til manden er det blevet til. I nissegarn, sort/rødt meleret, og han er helt vild med det. Strikket i dobbelt-rib, og til den svimlende sum af …. kr. 25 for begge dele..

Garnet var købt i NETTO, billigt acryl-garn, til en 10 kr. pr. nøgle. Så kan det betale sig at strikke, og jeg har nu fået blod på tanden. Det næste bliver nok et halstørklæde til min svigerinde i julegave, hun har ønsket sig et, i den der blå farve, jeg syens er noget så ræææderlig. … kobolt-blå … og i den stil.. det er ikke mig, men helt klart svigerindens fine farve.

Jeg laver nu lidt links til strikkeblogs rundt omkring, skulle man have lyst til at udforske strikke-blogverdenen. God fornøjelse🙂

3 thoughts on “Strikke-noget..

  1. He he – strik spreder sig som en virus, men forhaabentlig en der aldrig gaar over. Jeg strikker rigtig meget og bruger det som afstresning. Jeg har strikketoejet med i bilen, til familien, foran fjernsynet, paa lange ture og alle mulige og umulige andre steder. Strik er godt for sjaelen, saa strik du bare videre.🙂

  2. Hejsa ..

    jeg læser dit blogg med stor interesse … og ind i mellem morskab. jeg strikker også meget , det giver sådan ro i
    krop og sind.

    Jeg er moder til 2 børn med handicaps…

  3. Hej Lisbeth, og velkommen til🙂

    Det er godt at høre, at du også finder stor glæde ved at strikke. Ligesom dig finder jeg også stor fred i det at være opslugt af strikkeriet..

    Lige nu prøver jeg at finde ud af at strikke diverse mønstre. Jeg er ikke nogen matematik-ørn, så det der med ordforklaringer til sådanne sager, det er svært. Men en udfordring er jo altid godt, så jeg strikker ufortrødent videre på et prøve-halstørklæde … så viser det sig jo nok, om jeg kan finde ud af det😉

Skriv et svar

