The Blues…

Ja, det har ganske vist været, Horsens Blues Festival .. men alligevel… ingen penge har vi nok af, så afsted kom vi ikke i år. Ærgerligt, men man kan jo ikke det hele… Næste år .. helt sikkert, så er der budgetteret med det…

Det er nu ikke derfor, jeg skriver indlægget her.. det er fordi The Fish Man…..for de indviede .. for andre er det Walter Trout..😉 har spillet i DK, også her i Horsens, faktisk… det var den 20. oktober. Eftersom jeg jo er mega-fan af den snart 60 årige guitar-virtuos, så surfede jeg jo lidt på hans hjemmeside, og … da han spillede i Århus, på TRAIN, kom der et lille “opening act”… Michelle Birkballe… Nå, tænkte jeg, da jeg læste navnet og klikkede på linket til hendes MySpace … hvad er det så for en lille finke…!!

Men lyt lige til hende… hun er f. for sej… Tænk sig, sådan en lille kvinde og så meget lyd .. og så BLUES… Rock On, Sista.. det er simpelthen bare for fedt…😉

2 thoughts on “The Blues…

Skriv et svar

