Mandens fødselsdagsfest

106496phori_9797_1Og hyggeligt var det, i går, da vi holdt frokost for den nærmeste familie her i vores lille “ga’je”. Forældre, svigerinde, børn og svigerdatter kom og hyggede og spiste og drak og hyggede noget mere… Alt sammen for at fejre min dejlige mand, som blev 40 i mandags.. ! Maden stod jeg for, og det var jo det store, kolde bord, hvor han kan lave sine egne smørrebrød, som han elsker så højt. Alt, hvad hjertet kan begære, det fik han, og han “kørte ind” med stor iver og velbehag.

Velfornøjet kastede han sig over gavebordet, som viste sig at blandt andet at indeholde Erik Kramshøjs “Rockens Historie” og Peter Bastians ” Ind i Musikken”, som han blev meget glad for. Begge var gaver, han havde ønsket sig, så der var smil op til begge mundvige, noget, der ellers ikke sker så tit.. vi skal jo ikke rutte med det, på bedste jydsk manér😉

Nu ævler han om at få sig det kamera, han så brændende ønsker sig, ligesom han nok mener, der bliver et eller andet med en herre-frokost for vennerne her til foråret. I givet fald sammen med sin gode ven, som blev 30 her først i det nye år.. Så hedder det jo 70-års fødselsdag, hvis ellers mine hovedregningsgener kan tælle rigtigt. Alle de mænd, de kender, familie, sønner, svigerfædre, venner, venners venner skal med.. God fornøjelse siger jeg bare.. og jeg laver IKKE mad til jer, drenge… bare så I ved det…😀

2 thoughts on “Mandens fødselsdagsfest

  1. Mange tak skal du have for en rigtig god ‘fæst’. Det var dejlige deller, pragtfuld postej og den mest fantastiske ‘italienske salat’ jeg nogensinde har smagt i mit liv.

    Skal vi ikke bare sige, at den er hjemme?
    🙂

Skriv et svar

