Dansk BBW ugeblad … ?

651Jeg har ledt.. længe… også her i febervildelsen, men jeg kan ikke finde et ugeblad for BBW (Big Beautiful Women), eller SSQ (Store Smukke Quinder), som jeg gerne vil kalde os på dansk, os med lidt mere på sidebenene og baglårerne.

Så har jeg jo tænkt lidt, ja ja, det kan lade sig gøre, trods alt. Mon dog der ikke snart er ved at være stemning for at oprette et sådant web-baseret magasin, som man kan skrive til/i med målrettede reklamer, mode til SSQ, hårmode, familieliv, ægteskab/børn/singleliv, mad/håndarbejde, arbejdsliv, sexliv, size-acceptance, kort og godt, alt, hvad et liv som SSQ kvinde indeholder. Blot og alene skrevet og udgivet for SSQ.

Jeg ved jo, at “tykke” gør et stort stykke arbejde med at skrive om og for målgruppen, især hvad angår tøjmode og skønne billeder af frodige kvinder/modeller.

Nu syns jeg bare det er tiden, at et sådant magasin kan se dagens weblys, så kunne det tænkes, at der var stemning for et sådant web-baseret magasin, som til en begyndelse kunne være ud fra en blog, alle har adgang til ?

Artiklerne ville blive skrevet på frivillig basis, uden aflønning, indtil det er muligt at vurdere, om et sådant magasin kan “bære” …

Meld ind, til, om, hen, eller bare ud, så vi måske nu, hvor der snart skal være den første modelkonkurrence for SSQ i DK, kan få lanceret et webmagasin … det ville da være smart, ikke sandt ?

Kærligst fra Fru K, som er en smækker str. 48😉

2 thoughts on “Dansk BBW ugeblad … ?

  1. For ikke vildt mange år siden forsøgte en tidl. kollega sig i den branche. Hun startede det blad der hed Carisma, og det kørte vel i et år eller halvandet. Så måtte hun lukke det, med tab.
    Et online-magasin er noget billigere, men det skal jo også være vedkommende og “værd at læse”.
    initiativet er fint!

  2. Hej Pernille

    Jeg kan godt huske bladet.. så det et par gange i diverse kioske.. og da jeg fik lyst til at købe det, forsvandt det lige pludselig…😦 Det er da træls, din kollega måtte lukke bladet med tab !

    Jeg har ikke tænkt så meget mere over bladets indhold end ovenstående indlæg, det var mere ment som brand-storm for at bringe det lidt ud i verden, kan det her bære, skal vi begynde som alm. gratis blog med flere forskellige skribenter tilknyttet f.eks… det er jo mit bud, til en begyndelse, for at se, om det overhovedet har interesse …..

    Hvilke erfaringer gjorde din kollega sig … ? kunne jeg evt. kontakte hende ?

    kh
    AC

Skriv et svar

