Influenza …

1-influenza-virus

Et lille billede af den gængse influenza-virus

Så lykkedes det for kjeldsen at smitte mig med influenza. Nu har han også kun snottet, spruttet og hostet mig i hovedet i 4 dage og nætter !

Det er lidt træls, ærlig talt, vi skulle have været til Fyn i weekenden, besøge min dejlige knægt, min bonussøn og til Helsemesse i OCC, men det må så blive en anden gang.. ……..

Jeg skulle også have været ned til min gode ven og healer til en behandling (kranio-sacral) for min dårlige nakke og smerter i kroppen… øv…. men det må vente til vi er ved bedre helbred, kjeldsen og jeg…. det er nu ellers så hyggeligt at ses med både ham og konen….😉

Verden går jo heldigvis ikke under eller i stå eller noget som helst andet, fordi jeg ligger her og snotter og har ondt halsen, kroppen og af mig selv, men kursus og en tur til frisøren måtte udsættes, det var, hvad dagens program bød på…  Jeg havde sådan glædet mig til at få klippet mit lange hår af. Jeg har fået den ide, at jeg vil have noget andet “hår” og til at bruge noget andet hårfarve, som ikke er så giftigt som de gængse produkter, supermarkedernes hylder kan tilbyde..

Mon ikke Stieg Larssons “Mænd, der hader kvinder” vil være værd at dykke ned i … vi skal til premiere på filmen den 28. februar her i Horsens, så jeg vil gerne have læst bogen inden…

Skriv et svar

