Det gode helbred

Hvorfor er det sådan, at de fleste læger, alment praktiserende, ikke arbejder som orthomolekylære læger… Jeg forstår det ikke. Det er jo bevist, at de kan helbrede mennesker for diverse livsstilssygdomme uden dyre operationer og syntetiske stoffer… Hvorfor kan jeg ikke bare gå til behandling hos en sådan doktorbasse uden at skulle betale det hvide ud af øjnene og det brune ud af …. ??

Pga diverse autoimmune lidelser er jeg i gang med at undersøge, om jeg selv kan gøre noget for at mindske …. eller ligefrem helbrede mig selv. Og tænk sig.. det kan jeg … men den behandling, som virkelig hjælper, den anser man i almindelige lægekredse for “alternativ”, selvom det er helt almindelige vitaminer og mineraler, man bruger…

Jeg har fundet en læge i Vejle, som behandler på samme måde som min guru, Irene Hage i Lyngby. Manden hedder Knut Flytlie , og har blandt andet håndboldpigerne og Anja Andersen som patienter. Hans konsultation kan man læse mere om ved at klikke på hans navn, ligesom der er diverse links og artikler, som nok er et nærmere studie værd.

Ligeledes vil jeg meget gerne henlede opmærksomheden på den klinik i Lyngby, hvor Irene Hage arbejder. Kliniklederen Claus Hanke kan man læse mere om her. Begge steder er der en del links til videoer på You-Tube.. de kan varmt anbefales og desværre … desværre … opretholder de mine fordomme om det danske sygehusvæsen og isærdeleshed de fleste danske læger …. De kunne lære meget her.

God fornøjelse og et godt helbred til jer alle..

Skriv et svar

