Bronchitis..

Efter 14 dage på penicillin, så ligger jeg igen… eller endnu, skulle jeg måske sige..

Jeg har været ved doktordamen i dag, og der er stadig “irriterede bronchier” og virus i blodet, når der tages en crp (lille prik i en finger og der måles koncentration af bakterier i blodet)… Så kan jeg godt forstå, jeg stadig har åndenød og er stakåndet, lige så snart jeg skal lave noget, eller gå lidt til udenfor, ligesom jeg er så træt som bare f.. hoster, og det gør ondt… ! Jeg er ked af det, det er ikke sjovt ikke at kunne få vejret..

Den gode doktordame har sendt mig til røntgenundersøgelse i morgen formiddag på det lokale sygehus for at se, om den virus, jeg har, kan ses på et røntgenbillede, og i givet fald, hvilken een det så måske er.. Alt sammen for at kunne give mig den bedste behandling, måske en ny kur med særligt tilrettelagt penicillin…

Jeg er lidt lost i forhold til, hvad jeg kan gøre ved det her. Jeg indtager dagligt vitaminer i form af 2 x Omnimin, 30 mg Q-10, D-vitamin, og magnesium. Jeg har noget C-vitamin, men det bekommer ikke min mave ret godt, selvom der står, det er syre-neutralt… !Og så går jeg ud og får sol i hovedet og på min krop, når det ellers er vejr til det…

Min fornemmelse siger mig, jeg er syg endnu godt 14 dage, inden det her er helt overstået. Og at jeg ikke kan gøre andet end tage det helt stille og roligt, helbredelsen kan ikke fremskyndes eller forceres. Så er det jo godt, man er førtidspensionist og ikke skal ringe til en sur arbejdsgiver og sygemeldes.

Hvis nu bare medicinen ikke er for dyr, vi har ikke ret mange penge tilbage til resten af måneden.. !!

Skriv et svar

