…og det blev en lejlighed..

Vi afventer.. men på mandag ved vi helt bestemt, hvilken lejlighed, vi får. For vi får een af dem.. det er nu helt sikkert.. og kors, hvor jeg glæder mig. Det kan jeg næsten ikke sige eller skrive mere præcist end det…🙂

Jeg glæder mig også til at synge i mit gamle kor i Metodistkirken.. det bliver så dejligt at være sammen med alle de dejlige mennesker, jeg kender derfra, og tænk sig, nu har jeg også lært en del at kende fra Rejoice, hvor jeg har været meget glad for at synge .. det er jo kun dejligt at tænke på, når jeg engang får råd til at tage på sommergospel ….

Manden er til band i Århus, jeg sidder og surfer på nettet, og drengene hygger sig begge 2 hjemme på Fyn.. Det varer ikke længe, knægte, så er vi der, den gamle og jeg.. så kan I komme og blive forkælet, nusset om og bosset rund med .. Ganske som det plejer, fred og familiehygge i alle dets afskygninger.

Bededagsferien er nu begyndt. Om lidt vil jeg lave et par varme hveder til mig selv, manden er ikke begejstret for dem, og desuden er han ikke hjemme.. Så kan jeg da hygge med mig selv, og se een af de utallige krimier, jeg elsker så højt. En tur i den lille kirke, hvor vi blev gift skal vi og jeg skal sammen med en god veninde herfra Horsens besøge en anden god en af slagsen i Vejle på lørdag.. Alt i sjælens og psykens tjeneste.. ! Samtidig vil jeg glæde mig …Glæde mig over det er forår, glæde mig over, jeg snart er færdig med de 12 trin i ACA sammenhænge, glæde mig til at flytte.. hjææm… ! Bare mærke glæden, give slip og lade Gud …..

Praise The Lord !

One thought on “…og det blev en lejlighed..

Skriv et svar

