Kropsaccept og egenkærlighed

Jeg fylder lidt i landskabet. Det er jeg ikke ked af, og det er min mand så sandelig heller ikke😉 Heldigvis da. Når man nu er en BBW, en Big Beautiful Woman, så er det min holding, at man ikke skal skamme sig over sine former, deller, fedtlag, vulker, bildæk, cykeldæk, knallertdæk, eller hvad pokker vi nu kan finde på at kalde kvindelig rundhed. Derfor elsker jeg også billeder af store kvinder, de er så dejligt livsbekræftende.

Som nu hende her ovenfor, malet af en kunstner, jeg ikke helt kan huske, hvem er, men vedkommende maler mange billeder af store mennesker. Det glæder mit indre fedtlag at se en skøn, stor kvindebag afbilledet så dejligt, som det er tilfældet her. Det fortæller mig noget om selvaccept, kropsaccept, egenkærlighed. Ikke at gemme sin store krop væk, for den er smuk nøjagtig som den er, fordi den er DIG !

Mantraet; At elske og acceptere sig selv gælder i aller højeste grad for store mennesker. Jeg kan ikke sige det nok, det er et af mine små ideosynkrasier, at tage fat på kropsaccept for store, runde dejlige, frodige, voluptiøse TYKKE mennesker.

SÅ …… ELSK DIG SELV SOM DU ER !

Skriv et svar

