Gospelsang, gospelklap, gospelglæde

Yes, yes, yes, yes, og mere yes……. gospelkor, gospelord, sang, svedig bluse og nakke, mere klap, gospelglæde, ½ liter vand, varme og mere sved, klap, syng, grin, varme, nærvær, snak, pause, kaffe, medbragt hjemmelavet bolle, video, mere sang, klap, glæde, og så lidt mere.. og så slut !

Det var så godt, at jeg ikke kan huske, hvornår jeg sidst har været så glad i min sjæl. Gensynet med gamle sang-venner, gode sange, dejlige sange, skønne sangstemmer ved siden af mig, bag mig, foran mig, og fru dirigent i veloplagt hopla. Det var så godt det hele.

I sandhed, en aften med Guds Nærvær i den lille metodistkirke i Alexandragade. Jeg glæder mig allerede til næste tirsdag..😀

Skriv et svar

