Mandag…

Dagen, hvor det hele begynder, planer lægges og der foretages diverse indkøb.. og besøg hos lægen, hvor mit BT var for højt.. igen..

Nu må jeg se at finde den gamle måler frem og få målt herhjemme.. Hvis jeg da kan huske, hvor den ligger henne.. og der var vist også noget med nogle nye batterier…

Der skal ske en justering af et par småting i min hverdag, ellers går det her ikke den vej, jeg gerne vil have det skal.. Og et BT skal jo helst gå nedad, når der er andre sygdomme ind over !

Er jeg træt af det.. JA, Gu’ Fanden er jeg det. Jeg bliver også ked af det, og en lille smule bange ! Ligesom jeg er træt af min diabetes 2, PCOS/hormonforstyrrelse, fibromyalgi, overvægt…. !!! Det er simpelthen bare for meget lige nu ! Jeg har prøvet at gøre noget ved det hele, og det kan ikke lade sig gøre at ride på flere heste på een gang. Så bukker jeg simpelthen sammen.

Plan for det videre forløb udarbejdes i denne uge… realistisk, vel at mærke, så det er til at holde. Jeg gider ikke stille for store krav til mig selv om alt muligt, jeg ved jo på forhånd, at helbredet ikke altid gør, som jeg vil.

Den psykiske belastning er til at tage og føle på. Svigerfars død, vi er flyttet og slet ikke flyttet ordenligt ind endnu, vi mangler stadig at pakke en del kasser ud, min far har været ind og ud af sygehuset de sidste par måneder…. og min søns bofællesskabsproblematik er jo nærmest “on-going”…

Nogle af de ovenstående ting falder lige så stille på plads af sig selv og ved lidt arbejde. Det ved jeg.

Andre er der for altid, en stress-faktor, andre mennesker med normale børn ikke har. Og derfor aldrig kommer til at forstå.

May The Lord Bless Us And Keep Us Safe !

Skriv et svar

