Tirsdag…

…. er den dag, jeg synger i det dejlige gospelkor Nardus, uanset, hvordan jeg har det…Jeg skal og må bare afsted for at komme til at stå og synge af hjertets lyst sammen med så mange dejlige mennesker, det er simpelthen pragtfuldt. Jeg glemmer alt andet, og uanset, hvordan mit humør var, da jeg kom, så er det tifold bedre, når jeg går derfra. Jeg er træt ! Jeg sveder som et hest ! Og jeg kan mærke min sjæl og min tro ! Så bliver det ikke bedre for mig.

Tirsdag er også vaskedag. Det foregår i det udmærkede vaskeri tilknyttet den boligforening, hvor vi bor. En vask koster 10 kr. inkl. vaskepulver, og der er plads til 7 kg i hver maskine. En tørretumblertur koster 0,35 øre pr. minut, og vi vasker nok 4-5 maskinfulde om ugen, alt afhængig.. Med tørring etc. løber det vel op i et sted mellem 300-400 kr. om måneden.. Ganske fantastisk, synes jeg, mit tøj bliver fint og rent, og uanset hvad, så kan jeg ikke vaske for så lidt hver måned. Det er jo inkl. vand, vandafledningsafgift, strøm, sæbe og tørretumbling.

Dagen i dag var også dagen, hvor jeg måtte fortælle min søde venindes dejlige datter, at hun ikke kunne komme i weekenden alligvel, jeg er nødt til gr. blodtryksbøvl at tage det roligt og stille det næste stykke tid. Ingen unødig stress og opgaver, selvom det er dejligt at have hende på besøg. Det må så bare blive en anden dag.

Nu ikke mere for denne dag ! Min søn ringer sikkert og siger godnat, det plejer han. Ellers gør jeg.. Og min mand skal have et par knus og lidt flere kys, fordi han har lavet the til mig, da jeg kom hjem..😉

Sov godt, alle sammen. Pas på hinanden.

May The Lord Bless You And Keep You Safe !

Skriv et svar

