Spoken Word and Poetry Slam..

Slige sager er ellers ikke noget, jeg gør meget i, faktisk har jeg aldrig været til sådan et arrangement, så da manden min inviterede, så sagde jeg da pænt ja tak, og kan så glæde mig til noget, jeg ikke ved, hvad er, men som indeholder ord og sætninger på en helt ny måde..

Men mød selv op i aften, tirsdag den 15. september 2009 på
Kulturmaskinen, Farvergården 7, Odense, kl. 19.40 (præcis) – fri entré….

Arrangementet kan ses på http://www.livepoesi.dk, hvor der blandt andet står følgende:

Performance poesi i international klasse – stand up comedy for folk, der synes, at stand up er plat, og digtoplæsning for folk, der synes, at digtoplæsninger er kedelige. Og meget mere…

Oplev MC Jabber (Scott Martingell), tidligere britisk mester i poetry slam, og én af Europas bedste performance digtere, samt prisbelønnet forsanger i Blue Foundation, og Peter Dyreborg, tidligere dansk mester i poetry slam, og én af de mest markante på den danske scene. En medrivende aften, hvor de to digtere præsenterer deres særlige mix af poesi, prosa, historiefortælling, rap, impro og meget mere. www.livepoesi.dk

Skriv et svar

