Feberhede dage

Så ramte den igen, influenzaen. Feber, snot og ondt i kadaveret, såmænd. Der er dømt stilledage det næste stykke tid, så krop og sjæl kan komme sig ovenpå det hele.

Som forventet, ingen handleplan tilsendt fra kommunen vedrørende min søn, og nu kan jeg godt afsløre, at det drejer sig om Assens Kommune. Vi har selvfølgelig sendt en klage til lederen af Voksenhandicapafdeligen, og bedt om aktindsigt i min søns sag. Der venter yderligere angsøgninger og klager ude i fremtiden…. ! Og denne gang går jeg helt til toppen, borgmester, handicapudvalg etc.

Positivt er det trods alt, at lederen af bofællesskabet og min søns kontaktpædagog har sagt ja til et møde den 6. november … så må vi tage det praktiske derfra, såfremt jeg jo bliver rask til det. Ellers sender jeg manden og min far…

Rigtig god uge og weekend etc. til jer alle sammen…

Skriv et svar

