Templet er åbnet ..

Nej, vi skal ikke have en moské i Odense, men vi har fået et nyt og kæmpestort IKEA ..Nordens største, hvis man ellers har læst rigtigt.

Splinternyt og kæmpestort, blåt og mægtigt troner det ved siden af BILKA, som nu ser ganske lille og undseeligt ud sammenlignet med den svensk-blå mastodont bygning, som ses tydeligt fra Ørbækvej og den lille sidevej bag om BILKA, jeg aldrig kan huske, hvad hedder.

I de næste par dage holdes festligheder og åbningsceremonier til den store IKEA medalje. Personligt har jeg glædet mig som et lille barn til de åbnede. Jeg er stor og ærlig IKEA fan, for mig findes der ikke andre møbelforretninger end den… Det er smart, moderne, nemt og rimelig billigt, især sammenlignet med Jydsk, som virkelig er sløjet af på den de sidste mange år. MEGA har jeg og manden bestemt ikke gode erfaringer med, selvom vi nok kunne købe møbler til ca. samme priser som hos IKEA.

Desværre ligger jeg med influenza og feber, men når jeg har rejst mig fra sygesengen, så skal vi en tur til Mekka …🙂

Skriv et svar

