En musikalsk oplevelse

Han er en musikalsk begavelse min søn. Det kan godt være, han er udfordret på så mange andre områder, men musikalsk slår han sin gamle mor med flere længder … Det var en fantastisk oplevelse at høre ham spille guitar, rytme og solo, slå sig løs på keyboard, tæske løs på trommerne og SYNGE, alt sammen indenfor samme sæt … Hvem af jer derude spiller 4 instrumenter og formår samtidig at synge …. ??

Behøver jeg at sige, at jeg er så stolt, at jeg er ved at revne… Han er bare for dygtig, min knægt..

Billederne er taget til åbent hus i Kulturhuset Rytterkassernen, hvor BALI prospect music holder til. Der kan læses mere om BALI her.

Skriv et svar

