Livets meningsløshed..

Hos en kvinde, hvis blog jeg læser ind i mellem, hun er også mor til en handicappet ung mand, skete der noget meget forfærdeligt i går. Hendes mand døde pludseligt af en blodprop, han faldt om midt på køkkengulvet. De har lige kæmpet så meget for deres handicappede dreng. Nu dør hendes mand… Det er bare ikke retfærdigt, du der oppe i Himlen.. hvorfor skal denne kvinde rammes så hårdt, det er bare ikke fair… !

Jeg sender dig mange tanker, Marianne. Jeg kender dig kun via blogland, men jeg føler din historie helt ind i hjertet.. Min dybeste medfølelse til dig og dine.

Skriv et svar

