Søndagsstivsind…

Ja, det er muligt ånden er stivnet en anelse, for det er kroppen godt nok.. Jeg er øm, stiv og har smerter i nakke, skuldre og den mellemste del af ryggen.. Det er stift og ømt, selvom manden har masseret mig lidt. Han har evner ud i den slags, og når han siger, jeg skal tage det roligt, min krop råber på det, så er det jo lige nøjagtig det, jeg mærker.. Av ! .. og knæet trænger fortsat til hvile, selvom det ikke er helt så slemt længere… !

Ja, det er fibromyalgien, der smerter, det er der ingen tvivl om. Det er så tydeligt, først knæet, så ryg og så smerter bagefter. Stivhed og ømhed. Jeg kan lave lette øvelser, men det hjælper ikke ret meget, desværre. Det er som om det sidder fast meget dybt i muskulaturen, ja helt ind i knoglerækkerne…

CHILIsmerter… ! Brændende, stærke smerter, bare for at illustrere, hvad det drejer sig om..  Findes i alle farver, røde, gule grønne, orange, gule, lysegule, mørkerøde… Smerter i musklerne, i knoglerne, i hovedet, alle steder.

Når det sådan rammer ryggen, gør det også ondt i ribbenene, og det er svært at trække vejret helt igennem.. det er meget frustrerende, og det eneste, der faktisk hjælper lidt er dybe vejrtrækninger og meditation..

Så det vil jeg give mig i kast med.. Så kommer der da også noget åndeligt ind over søndagen, som jeg stærkt vil anbefale “man kommer helligdagen i hu, at man holder den hellig “….

God Søndag😉

2 thoughts on “Søndagsstivsind…

  1. Hej Sandra🙂

    Ja, jeg er træt af den gamle smartlog.. Der var så meget spam, så jeg oprettede denne her for et stykke tid siden og har sådan bare skrevet engang i mellem.. Du skal være velkommen😉

Skriv et svar

