32 grader ….

….. så står jeg altså af🙂 Det er simpelthen for varmt her i lejligheden.. Godt vi bestemte os for at tage en smut til stranden. Det var bare dejligt at dyppe kroppen i det skønne vand, og et par timers afslapning i den sene eftermiddagssol, det var lige, hvad vi alle trængte til.

Da jeg lå der og slugte solstråler, tænkte jeg lidt på, hvornår jeg sidst havde været ved vandet og bade, sole mig etc. Jeg kom frem til sommeren 2005 …. ! Alle de andre år har jeg ikke haft bil, mulighed eller penge til at komme afsted til noget, der har lignet vand, sand og strand..

Vi badede ved Brydegaard Strand, en strand lige før Helnæs, i forbindelse med Brunshuse. Det er skønt, masser af plads, sandstrand, og vandet er dejligt. Her har vi dyppet os mangen en gang, sønnen og jeg, da han var mindre. Selv manden var med, han er jo grundet sin keltiske farvetegning i både hår, øjne og hud ikke så begejstret for alt for meget sol på een gang, så det var ideelt for ham at være afsted sent om eftermiddagen.

I morgen… hvis det bliver lige så varmt, så er jeg den der har pakket tasken, og er skredet til vandet. Det er alt, alt for varmt at være indendørs i ….

Skriv et svar

