Intro til Tro og Kirke…

Jeg har længe vidst, at det var kristendommen, som er mit trosgundlag, ligesom jeg aldrig har tvivlet på Guds ekistens eller englenes tidstedeværelse i vore liv.

Vejen til troen er bestemt blevet lagt gennem mit mangeårige medlemsskab af et gospelkor i Odense, nemlig Nardus, som hører til i Metodistkirken i Odense. Jeg har også haft stor glæde af at synge i Århus Metodistkirkes Kor, Rejoice, da jeg boede i Horsens.. Alt dette har ført til et større kendskab og ikke mindst indsigt i det, jeg føler og tænker om at være troende – at være kristen.

Nu vil jeg bare vide mere, lære mere, mærke mere, så jeg har tænkt mig at melde mig til et lille kursus, ovenstående gode kirke udbyder for interesserede. Det begynder på onsdag, hedder Intro til Tro og Kirke og kører over 5 onsdage i løbet af marts og april måned. Man kan læse mere her.

Nu håber jeg bare, der er plads, så jeg kan glæde mig til at komme igang  :)

3 thoughts on “Intro til Tro og Kirke…

  1. Det lyder spændende…….for dig😉 …..og de andre deltagere.

    Det ku’ være spændende/sjovt om du skriver – hvis du kommer på kurset – hvad der skete og hvad du fik/får ud af det.

  2. Hej Jan

    God søndag til dig. Ja, jeg fik en plads, og glæder mig til at komme igang..

    Emnerne kommer jo af sig selv, men debatten om de forskellige emner vil jo udvikle sig i kraft af de mennesker, som kommer med..

    Det kan da hænde, jeg vil skrive lidt ned om forløbet🙂

Skriv et svar

