Vil du forarges… ?

Hvis du ønsker at forarges af fordomsfulde, uintelligente, socialdarwinistisk inspirerede liberale indlæg, så læs denne blog.. Det er uden sidestykke noget af det mest *3&%¤* jeg længe har læst !

Ham er man da nødt til at sende noget god karma, medfølelse, indlevelse og menneskelighed, og måske en stor portion IQ 😀

Så er det ind i mellem jeg tænker mit, det kan jeg ikke bestride. At man som fattig, udstødt, syg eller andet skal skæres over een eneste liberal kam, det er en stor gåde for mig. Hvad får dette menneske ud af at hade fattige, syge og andre “umennesker” så meget ? Være så fordomsfuld ?

Tiden er heldigvis til et mere åbent sind, mere forståelse. Det kommer, selvom de sidste 10 års politiske regime i DK bestemt ikke har fordret de menneskelige egenskaber, jeg anser for uvurderlige  for et samfunds fortsatte bestået.. og ikke kun for at overleve som samfund, men for at sikre dets fortsatte eksistens.

Skriv et svar

