Gør-det-selv eller DIY

Jeg elsker indretningsblogs, de er simpelthen skønne at besøge. Så meget inspiration, ideer, billige som dyrere, det er bare skønt. Jeg holder selv meget af at drømme om at rokere rundt på de par møbler, vi har, lave nye tiltag, tænke nyt om det, jeg allerede har, men de små 77 m2 vi er i besiddelse af, har kun et par muligheder for indretning, ellers skal vi bygge nyt.. og det går boligforeningen nok ikke liiiige med til..(det gør banken heller ikke ..) …

Nå, det var ikke det, jeg ville skrive om.. jeg ville blot gøre opmærksom på et par damer, hvis blogs er helt fantastiskse. Den ene hedder Mimi og bor i Washington/USA og den anden hedder Donna og bor i Canada…. og tag jer endelig god tid.. de er knaldhamrende dygtige… De bygger tingene selv, får ideer fra start til slut og det er virkelig unikke og brugbare møbler og indretningstips. Jeg er ellers ikke nem at imponere, men her må jeg bøje mig i støvet.. jeg er DYBT imponeret..😉

Men kig selv.. .. og her… og nyd de flotte billeder og fine forklaringer på selv-byg-projekterne.. Måske man skulle forsøge sig i den nærmeste fremtid.. !

One thought on “Gør-det-selv eller DIY

Skriv et svar

