30 dages blogudfordring !

En af mine veninder er begyndt på en lille udfordring.. Det kan man læse mere om her, men det handler i bund og grund om en blogudfordring på 30 dage med 30 forskellige emner.. Da jeg syns jeg er kørt lidt sur i emnevalg og skrivekrampen ikke har meldt sig endnu, så syns jeg det er en kærkommen inspirationskilde..

Som det er muligt at læse her ovenfor er der masser af forskellige spørgsmål at tage fat i, og de spænder emnemæssigt meget vidt !

Jeg har meget lyst til at begynde i aften med spørgsmål 1, så det vil jeg gøre, men syns de skal komme som to forskellige indlæg.. så nu sker det, og så sker det😀

One thought on “30 dages blogudfordring !

  1. Super du vil være med på legen. Det er faktisk ret sjovt når man kommer i gang og det får sat gang i de små grå en gang i mellem🙂

Skriv et svar

