Blogudfordringsdag nr. 1

Så er stafetten videregivet, og det første emne er: Et billede af dig selv taget for nylig og 5 tilfældelige facts om dig selv…

 

Først billedet.. Det sidste nye er taget af min mand på vores 3 års bryllupsdag for en lille uges tid siden.. Bryllupsdagen, som i øvrigt betegnes læderbryllup.. Så har I også lært noget nyt i dag, og det er ikke kinky.. :))

Fem tilfældige facts om fru Kjeldsen

1. Jeg hader langsomme bilister, det kan virkelig tænde mig fuldstændig af.. Så kommer mit sydlandske temperament op i mig, og det kan risikere at foregå for nedrullede ruder, ukvemsord og udstrakte langefingre.. I know.. det er usmart.. men jeg er altså en hot-head.. og jeg er ikke engang rødhåret🙂

2. Jeg kan ikke lide fedt på kød.. Det kan næsten fremkalde brækfornemmelser bare ved tanken, så alt fedt skæres af, uanset hvor, hvordan og hvad. Om jeg så skulle til royalt taffel, så skar jeg fedtbræmmen af kødet..

3. Jeg har hang til film og ynder en dag i sofaen med tæt kontakt til TDC-filmkanalen.. Der er blevet set mange film på den konto, og jeg nyder det.

4. Jeg ville meget gerne have haft 4 børn.. Nu fik jeg kun een, og en bonus, men jeg ville have elsket at have mange børn..

5. Jeg kan ikke li’ øl !

2 thoughts on “Blogudfordringsdag nr. 1

  1. Hej fru Kjeldsen.

    DET var ellers noget af en udfordring. Det bliver spændende at følge her de næste mange dage.

    Jeg checkede for nysgerrighedens skyld lige listen og jeg må sige, at der er nogen af udfordringerne, jeg slet ikke ville kunne tage…..bl.a. den der med hvad man hører på sin ipod/mp3 o.s.v. – ejer ikke sådan et dyr og kommer måske heller aldrig til det. Personligt fatter jeg ikke, at man kan holde ud til at have “støj” i øret hele tiden…..(har nok i min tinitus)…

    ….men det bliver spændende at følge dig de næste 29 dage.

    Og så kan jeg godt forestille mig dig, hængende ud af side-ruden på bilen med fagter og gebærder og et ordforråd, der lader kaptajn Haddock stå tilbage som en ren novice og nybegynder😀

  2. Jamen, du skal være så velkommen🙂 Jeg glæder mig faktisk også til at skrive om de forskellige emner, så er der lige den med Ipod’en, som måske iiiiikke lige kommer til at fylde så meget, for jeg ejer heller ikke sådan en dims.. men skidt.. så står der jo det..🙂
    Min mand kan sagtens fortælle sære historier om ture, vi har kørt og udtryk, han har hørt sin kone mumle i sit overgangsaldersmustache.. det er ikke kønt.. slet ikke.. men hold da op, hvor er det befriende..😀

Skriv et svar

