Blogudfordringsdag nr. 3

Jeg har vasket tøj, 8 maskiner helt nøjagtigt, vandet blomster, ryddet op og spist mad, indtil videre 4 gange i løbet af dagen. Drukket noget vand, danskvand og lidt kaffe… og kørt en tur rundt på Sydfyn, først til Faaborg, så ad kystbanen til Svendborg, besøgte bonussønnen i Ollerup for en kort bemærkning, og kørte så en rute hjem, jeg aldrig har kørt før, så jeg har idag, som den gode Dalai Lama foreslår, besøgt et sted, jeg aldrig før har været.

Ad små, snoede veje fra Svendborg over Tved, gennem Brændeskoven og ud til Brænderup, til Ringe og så ad motorvejen hjem.. Vi kørte “ad bagvejen”, forbi Brangstrupskolen, hvor min søn har gået, forbi det gamle Statsfængsel i Ringe og inden forbi en masse marker, haver og små enge, som stod godt og vel under vand. De har virkelig fået nogle gode skyller dernede på syd-midtfyn…

Det var så den dag.. Der er ikke mere at sige til det, så jeg vil nu vandre ind i stuen, indtage min del af sofaen og se lidt nyheder..

God aften til jer alle sammen..

Skriv et svar

