Blogudfordringsdag nr. 4

Dagens emne er: Et billede du har taget…

… Nej.. jeg er en røv til at tage billeder, spørg bare min veninde Rita.. ! Altså. Men I får to, for det er noget nær de eneste billeder, jeg har taget, som bare er blevet nogenlunde ok..

Det første er af min mand, taget med hans gamle Sony Ericsson kamera i toget på vej til Translokation på Svendborg Gymnasium, bonussønnen blev student i juni 2007. Mr. Cool him-selv, ham Kjeldsen. Han ser stadig sådan ud, samme frisure, samme solbriller, og næsten samme jakkesæt, som han dog ikke benytter sig af andet end til særlige lejligeheder, selvom han gør sig endog ganske fremragende i slige beklædningsgenstande. Og ja..han er min dejligste🙂

Det andet billede er fra den tidligere Metodistkirke i Horsens, Getsemane Kirke, som kort inden vi blev viet i den blev købt af folkekirken, fordi menigheden blev nedlagt og flyttet til Vejle og Århus. Vi var det første brudepar i den “nye” folkekirke, som lå godt 700 m. fra vores lejlighed i Tordenskjoldsgade.

Sjovt nok, så kender vi den tidligere præst, han er nu pensioneret, men vi har først lært ham at kende her i Odense.. Verden er altså lille ind i mellem og ja, Fyn er endnu mindre.

Det er en smuk, gammel kirke, enkel og lidt streng i sin indretning, men med en varme og en glæde, som jeg virkelig godt kunne lide. Jeg kan varmt anbefale et besøg i den, skulle du komme forbi Horsens en dags tid.

3 thoughts on “Blogudfordringsdag nr. 4

Skriv et svar

