Blogudfordringdag nr. 7

Dagens udfordring lyder på: Et billede af dig og din nærmeste ven…

Jeg er et heldigt menneske at have en del, som er nærmeste venner.. eller veninder.. Men dem vil jeg ikke sætte billeder af på min blog, så I må nøjes med mine ord for, at de er mennesker, som står mit hjerte nært, og at venskab med dem betyder meget for mig..

I stedet for kan I får et billede af mig og ham, jeg er smedet sammen med, et fra vores bryllup, som jeg selv syns er ret godt… og ja…. han er – også – min allerbedsteste ven…

Hr. og Fru Kjeldsen, august 2008

Skriv et svar

