Blogudfordringsdag nr. 11

Dagens udfordring lyder: En YouTube video du specielt godt kan lide..

Oh dear.. altså.. I må få to, for det er forskellige genre, og de er meget, meget langt fra hinanden.. Men det er klip, jeg holder meget af.. og man kan jo med rette sige, hver ting til sin tid..

Først det lødige, til sjælen.
Som I ved, synger jeg gospel i det gode kor Nardus i Metodistkirken i Odense.. jeg elsker det, det er simpelthen noget af det bedste, jeg ved. Så der må jo komme et klip med en gospelsang, det kan jo ikke være anderledes, vel.. Jeg vil sætte en sang ind af en ung mand, som jeg lytter en del til. Han hedder Matthew West, og laver nogle meget melodiøse og skønne worship-sange, som jeg holder meget af at lytte til… Han har en hel del liggende på YouTube, så man kan selv klikke sig ind på flere af hans gode melodier, skulle man så ønske..

Den næste er et klip til lattermusklerne, og sorry, det er i en helt anden boldgade end ovenfor.. Men sådan er jeg også som menneske.. Jeg elsker det bløde, blide, velklingende, åndeligt funderede.. og så elsker jeg en god latter, og det må gerne være plat.. og sjofelt..🙂

Så uden yderligere omsvøb, her kommer Smadremanden…

Skriv et svar

