Blogudfordringsdag nr. 8

Dagens emne var: Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor..

August måned bød på lidt ferie, bryllupsdag, og en hel del aktiviteter, som handlede om at være med til forskellige ting, både med familien, alene og manden og jeg sammen. Det har været hektisk, men også lærerigt, blandt andet stødte jeg på den nok så berømte stress-mur igen… Men denne gang fik jeg handlet på det, der gav stress inden det nåede at vælte mig helt.. og det er jeg temmelig glad for..

En helt essentiel handling var at melde mig ud af folkekirken og vælge mit trossamfund helt for mig selv. Der var ingen tvivl om, at det skulle være Metodistkirken, jeg skulle være med i, og jeg er nu officielt indskrevet som døbt medlem. Optagelsesritualet kommer i oktober, hvor jeg for alverden og Gud bekender min tro og mit tilhørsforhold til kirken og det, den står for.

Jeg er meget, meget glad for min beslutning, den er meget vigtig for mig.. det har været undervejs i mange år. Nu var bare det helt rigtige tidspunkt. Så enkelt er det –🙂

Så – må Gud velsigne jer derude, med glæde og kærlighed nok til næsten og til jer selv !

Skriv et svar

