Blogudfordringsdag nr. 12

Udfordringen for torsdag lød “Hvordan fandt du Blogspot og hvorfor blogger du?

Jeg fandt Blogspot ved et tilfælde.. en dag, jeg sad og surfede efter et sted at oprette en blog, som var nem at have med at gøre og havde nogle cool designmuliheder.. Og vupti, Pede, så dukkede blogspot op.. Så nemt var det.. det er nok 4-5 år siden, det skete…

Så kommer det at fylde indhold på og i sådan en blog. Det er straks en anden snak.. !!

Jeg blogger, fordi jeg ikke kan lade være.. fordi jeg gerne ville skrive noget mere.. fordi jeg følte et stort behov for at komme af med nogle ord på skrift, som ikke nødvendigvis havde forladt min hjerne via min mund, men formet sig i nervebanenerne, forladt hjernen, via armene og ud gennem fingrene.. Den slags ord.. cyper-ord.. ud til mennesker bag skærmene, som læser ordene, tænker, føler, mener noget.. mærker noget.. røres, blødgøres, fremmedgøres … måske endda oprøres..

Ord.. ord som forløser, som fremmer forståelsen, som gennemgår forvandlingsprocesser, som skaber nye sammenhænge.. ord er derfor fantastiske, magiske næsten..

Så er der alt det væsentlige.. indholdet.. emnerne.. og de ord, som hører til … Essensen. Men det er en helt anden snak, som former sig i et andet afsnit…🙂

Skriv et svar

