Blogudfordringsdag nr. 15

Udfordringen til i dag lyder på: Nævn de første 10 sange på din Ipod eller lignende afspilningsdevice..

Sorry, folk, på min mp3.. ja, så gammel er jeg, der ligger pt. nogle mindfullnes-meditationer🙂 Og skal jeg høre musik, så foregår det her på min pc, mens jeg skriver eller på vores anlæg i køkkenet eller måske i stuen, hvis ikke manden har okkuperet afspilleren..


Lige nu.. i dette øjeblik, hører jeg en dame ved navnet LaVerne Baker, en meget skrap blues/R&B/gospelsangerinde fra 1950-1960ernes USA.. Et nummer, jeg holder meget af, spiller lige nu.. “Just A Closer Walk With Thee”… så Preben.. eller Claus.. en dags tid, til Gudstjeneste.. så skal vi ha’ den på programmet.. den er BARE go’…

Andet er der ikke at sige.. selvfølgelig hører jeg gospel i stor stil, men bluesmusikken har også en stor plads i mit røde hjerte🙂 Noget, den smukke kvinde her til venstre i billedet mestrer til fulde.. Jeg kan desværre ikke uploade en sang med hende, som jeg syns er værd at lytte til, for det lykkedes bare ikke, hverken via YouTube eller på anden vis.. Men en dag.. så skal I høre hende..🙂

Så.. nyd denne søndag aften.. Om lidt må der drikkes kaffe og tales lidt med manden, jeg har været til søster-weekend hele lørdag og halvdelen af i dag, så det er ved at være tiden, vi veksler et par ord med hinanden og SER hinanden lidt…..🙂

Skriv et svar

