Den bedste gospelkoncert ever !

Lad mig sige det lige ud .. jeg har aldrig været med til noget lignende.

Det hele lettede i Sct. Pauls kirken her til aften …. vi sang utroligt, de andre sang utroligt, og publikum stod op og klappede, hoppede, og hyggede sig som jeg aldrig har oplevet det før.

Laura fra X-faktor sang sammen med os, Rejoice, et par numre.. det vakte jo stor lykke, og Lene Nørrelykke, vores dirigent sang “Wade in the Water” .. Claes Wegener, Kefas’ dirigent sang nogle sange med koret .. det var simpelthen fantastisk… nothing less..

Jeg blev så rørt… det sidste nummer, vi sang, hedder Total Praise … det handler om Gud og den kraft, der ligger i at tro på Hans visdom, nåde, kraft og kærlighed. Tårerne stod i mine øjne, og jeg blev så rørt og ramt af sangen, kraften, at stå midt blandt alle de skønne mennesker, som sang så smukt, lige rundt om mig ..

Bliver vi ved sådan, så kommer vi langt. Det er jeg ikke i tvivl om. Og jeg glæder mig. Meget.

Nu er jeg mør i hele kroppen, den snurrer i benene, jeg har svedt “buckets” og jeg trænger til at sidde og stene foran skærmen med en film eller bare se på “puteren”.. Det er tid til at hvile…

May The Lord Bless You and Keep You Safe ! 

4 thoughts on “Den bedste gospelkoncert ever !

  1. Dejligt at læse dit indlæg. Det lyder virkelig også, som om du bare har haft den fedeste oplevelse ven.

    Vil ønske dig en skøn afslappende søndag… :o)

    Knus og tanker fra
    Soltoften

  2. Kære Frue!

    TAK for en fantastisk dag – det var nemlig intet mindre end fabelagtigt!

    Jeg havde min veninde med, som aldrig før har oplevet noget i den retning overhovedet. – Hun var overvældet, betaget, berørt og sagde: “Jeg troede ikke sådan noget kunne foregå i Danmark”..

    Det kan det – glæder mig allerede til næste gang!

    Kærlig hilsen Kathrine 🙂

  3. Amen! Jeg var helt smadret hele dagen igår, men går stadig og synger: In the time of battle….
    jubii – gospel er så godt for sjælen – en sang er nogle gange bedre end 10 gudstjenester!!!

  4. Kære alle 3

    Yearrr… det var en fuldfed oplevelse .. intet mindre .. 😉 Vi ses i aften, til en rolig omgang gospelsang…

Skriv et svar

