Træthed

I dag er jeg træt.. træt, træt, helt ind i de dybeste kringelede kroge af min krop mærker jeg trætheden.. jeg mærker en overfølsom sjæl, jeg mærker tårer stå mig i øjnene, når jeg møder små udfordringer, jeg ikke kan tackle lige nu og her. Så bliver jeg en små-frustreret lille pige, der bander og svovler og smider med tingene. Så er jeg 4 år. AC – 4 år.

Jeg mærker, at jeg mærker min nye livsledsager meget tydeligt… og nu ved jeg pludselig, hvorfor jeg alle de år ikke har haft det godt … og hvad det var, jeg mærkede, når jeg blev sulten, træt, tørstig .. og ikke tog mig af mig selv, men fortsatte i skarpt trav ud over handi-mor-markerne uden at tænke på mine egne behov.

Det er ikke kun det at være madafhængig-madafhængig handi-mor … det var konsekvensen af ikke at vide det, der tog de kegler, der stadig skulle stå oprejst for enden af bowling banen. Når så nu kuglen er røget i mål og har væltet keglerne … kommer maskinen så og sætter dem op igen … ?

Skriv et svar

