Verdens foranderlighed…

Som man råber i skoven får man svar, siger det gamle ordsprog.. Og at bede om hjælp er jo lige så godt som at råbe, i alt fald i min terminologi.

Vi må være blevet hørt ! For manden skulle ikke have lavet nogen kikkertundersøgelse, det kunne fastslås efter ikke engang 15 minutters undersøgelse på det lokale sygehus i dag. Det var nok med en omgang fysioterapi og træning, så kan knæet igen. Måske om føje år bliver en operation nødvendig, men ikke lige nu. Det er jo gode, gode nyheder, nu, hvor vi står overfor at skulle pakke, rydde op, flytte etc.

Indskud til lejligheden mangler stadigvæk. Det virker dog ikke længere så umuligt som i mandags, hvor jeg må indrømme, at jeg gik helt i sort og slet ikke kunne se mig ud af situationen. Det er da heldigvis blevet meget bedre, humøret og den optimistiske tanke.

Jeg er taknemmelig for al den hjælp vi får. For det får vi. Praise The Lord !😉

2 thoughts on “Verdens foranderlighed…

Skriv et svar

