Odenses Borgmester med sorte streger i panden…

Odenses Borgmester Jan Boye (C) har som så mange andre kommunalpolitikere hængt valgplakater op til det forestående kommunalvalg den 17. november 2009.

Således opdager manden og jeg på vej til kaffe hos nogle venner i Fredericia i går eftermiddag de lidet skønne valgplakater ophængt i vores lokalområdet. Langs med Rismarksvej, som er en af de mest trafikkerede veje i Odense Kommune hænger Borgmesteren fint og flot spejdende hen over den odenseanske trafik…

“Nej, skat, se, Borgmesteren har sorte streger i panden, har de unge mennesker nu moret sig med at tegne “løgne-streger” i panden på den pæne mand” udbryder jeg.. “Nej”; siger min mand, det er da sådan nogle strips, de er sat op med… “Ærlig talt, det var sgu da uheldigt”, siger jeg, og får mig et godt og billigt grin på den arme borgmesters vegne. “Jan Løgn”…. Det kendte jeg også een der hed i mine unge dage, han kom nede på Giraffen i Hårby…

Desværre kan vi i skrivende stund ikke være behjælpelige med et vellignende valgplakatfoto, men man kan jo selv køre sig en tur op ad Rismarsksvej eller rundt om FIONIA Park… Der hænger den gode lægemand med sorte streger i panden og troner …😀

Hvad han har fået dem for, de sorte “løgne-streger”… Det må I selv vurderer… jeg har mine egne teorier..

2 thoughts on “Odenses Borgmester med sorte streger i panden…

  1. Det skulle ikke undre mig, Marianne.. Man udkommanderer jo almindlige “parti-soldater” til den tjans, så….😀

Skriv et svar

